توی این آموزش دو روش متفاوت رو برای مدلسازی و رندر طناب توی بلندر بررسی میکنیم.در روش اول از مودیفایرها برای مدلسازی طناب استفاده میکنیم و در روش دوم از یک displacement map استفاده میکنیم تا فرم طناب رو بسازیم.همینطور توی این آموزش با یک قابلیت فوق العاده در مودیفایر subdivision surface آشنا میشیم که این امکان رو به ما میده که مش های صحنه رو بر بر اساس فاصله ای که از دوربین دارند subdivide کنیم و با این کار از سنگین شدن صحنه مون جلوگیری کنیم.
دانلود تکسچرهای استفاده شده در این آموزش
امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.مثل همیشه منتظر شنیدن نظرات شما در پیج اینستاگرام توت لاین هستیم :)