منابع رایگان دانلود تکسچر - توت لاین

منابع رایگان دانلود تکسچر

وبسایت های رایگان دانلود تکسچر

پیدا کردن تکسچرهای باکیفیت همیشه بخش مهمی از ساخت یک پروژه هست که گاهی اوقات به سخت ترین بخش از پروژه تبدیل میشه! پیدا کردن تکسچرهای باکیفیت گاهی اوقات یه مسئله دشوار بدون راه حل به نظر میرسه و ممکنه کلا ما رو از ادامه پروژه منصرف کنه! تو این مقاله نگاهی میکنیم به برترین وبسایت های رایگان که میتونیم برای دانلود تکسچرمپ های باکیفیت ازشون استفاده کنیم.

 

1. مجموعه Megascans از کمپانی Quixel

علاوه بر تکسچرهای بی نظیر متونید به مجموعه ای مدل های اسکن شده با جزئیات فوق العاده بالا دسترسی داشته باشید. برای دسترسی رایگان کافیه با اکانت Epic Games وارد وبسایت بشید. به مجموعه تکسچرها و مدل ها میتونید با نصب نرم افزاری به اسم Quixel Bridge هم دسترسی داشته باشید.

2. وبسایت PolyHaven.com

این وبسایت قبلا با نام HDRI Haven در زمینه انتشار تصاویر HDRI فعال بوده و اخیرا به Poly Haven تغییر نام پیدا کرده و حالا تو این وبسایت میتونید به آرشیوی فوق العاده و متنوع از تصاویر HDRI و تکسچرهای PBR و همینطور مدل های سه بعدی بسیار باکیفیت به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

3. وبسایت Ambientcg.com

مجموعه از تصاویر HDRI و تکسچرهای باکیفیت با سایز و فرمت های مختلف که به صورت رایگان میتونید دانلود کنید. امکان دانلود مجموعه ای از شیدرهای Sbsar هم تو این وبسایت وجود داره.

4. وبسایت Cgbookcase.com

تو این وبسایت میتونید به تکسچرهای بسیار باکیفیت به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید. در بخش بلاگ این وبسایت هم آموزش های مفیدی در ارتباط با شیوه استفاده از تکسچرمپ ها منتشر شده.

5. وبسایت 3dtextures.me

این وبسایت مجموعه متنوعی از تکسچرها رو با کیفیت 1K به صورت رایگان منتشر میکنه و تکسچرمپ های باکیفیت بالاتر و مجموعه شیدرهای Sbsar در اختیار کاربرانی که از وبسایت حمایت مالی میکنند قرار میگیره.

وبسایت های زیر هم کاملا رایگان نیستند و باید برای دسترسی کامل به محتوای سایت اشتراک تهیه کنید ولی میتونید با ثبت نام به صورت محدود به تعدادی از تکسچرهای منتشر شده دسترسی داشته باشید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه

شما نظرتون چیه؟ منتظر شنیدن نظرات شما هستیم

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

مهمترین تغییرات بلندر ۴.۰

بررسی مهمترین تغییرات و قابلیت های بلندر ۴.۰

بیشتر بخوانید

مهمترین قابلیت های بلندر ۳.۳

مهم ترین تغییرات بلندر ۳.۳ جدیدترین نسخه نرم افزار قدرتمند بلندر به تازگی منتشر و عرضه شده. بلندر ۳.۳ آخرین…

بیشتر بخوانید

شش نکته برای یادگیری بهتر

شش نکته برای یادگیری بهتر برای یادگیری اگه همیشه سرتون توی کتاب یا ویدیوهای آموزشی باشه و هی بخونید و…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =