ورکشاپ رایگان مدلسازی تا رندر با بلندر

بعد از یادگیری اصولی بلندر؛ هیچ چیزی لذت بخش تر از ساخت یک پروژه نمیتونه باشه. تو این ورکشاپ رایگان صفر تا صد یک پروژه رو با بلندر از مرحله مدلسازی تا رندر کار میکنیم.

توضیحات

2.5 ساعت
پیش نیاز دارد
25 تیر 1400
1.5 گیگابایت
4 فصل
پشتیبانی در تلگرام
مقدماتی

بعد از یادگیری اصولی بلندر؛ هیچ چیزی اثربخش تر و البته لذت بخش تر از انجام یک پروژه کامل و صفر تا صد با بلندر نمیتونه باشه. تو این ورکشاپ یک صحنه رو به صورت کامل از مرحله مدلسازی شروع میکنیم و بعد از نورپردازی، ساخت متریال و کامپوزیت؛ به یک رندر جذاب از این صحنه میرسیم.این ورکشاپ آموزشی در چهار فصل مدلسازی، آنرپینگ، شیدینگ و نورپردازی و رندر آماده شده و هر فصل هم در قالب چند پارت ضبط شده تا با پایین نگه داشتن تایم هر ویدیو؛ همراهی با آموزش ساده تر باشه. برای دسترسی به این ورکشاپ؛ روی عبارت ” شرکت در دوره آموزشی” کلیک کنید.

تمام فایل های استفاده شده در این ورکشاپ مثل تکسچرها، تصویر HDR که برای نورپردازی صحنه ازش استفاده میکنیم، افزونه های استفاده شده و تصاویر رفرنس که برای مدلسازی این مدل نیاز داریم در پوشه ای به نام Project files در فایلی که از وبسایت دانلود میکنید قرار گرفته.

 

فصل اول ورکشاپ: مدلسازی

ورکشاپ رو با مدلسازی شروع میکنیم و طی شش جلسه و قدم به قدم مدل رو از صفر به کمک رفرنس ها مدلسازی میکنیم.


فصل دوم ورکشاپ: آنرپینگ

تو فصل دوم مدل رو آنرپ میکنیم تا بتونیم تکسچرها رو به درستی روی سطح مدل اضافه کنیم. تو این فصل با روش های متفاوت آنرپ در بلندر و همینطور ترفندهایی برای حل مشکلات رایج در آنرپ آشنا میشیم.


فصل سوم و چهارم ورکشاپ: متریال، نور و رندر

در فصل سوم متریال ها رو با ترکیب تکسچرمپ های مختلف و همینطور با استفاده از نودها در محیط شیدر ادیتور میسازیم و به همین بهانه با متریال پردازی پروسیجرال در بلندر هم آشنا میشیم. در فصل پایانی به کمک یک تصویر اچ دی آر و همینطور لایت های بلندر مدل رو نورپردازی میکنیم و در نهایت با استفاده از فضای کامپوزیت بلندر جذابیت بیشتری به رندرمون اضافه میکنیم.


سیستم و سخت افزار مناسب بلندر؟!

یکی از نقطه قوت های بلندر اینکه به سخت افزار خیلی قوی نیاز نداره و با حداقلی ترین سخت افزار هم میشه طراحی سه بعدی با بلندر رو شروع کرد. بر اساس اطلاعات وبسایت بلندر؛ 8 گیگ رم، سی پی یو 4 هسته ای و کارت گرافیک با دو گیگ حافظه، حداقل سیستم مورد نیازه.

مطالب این دوره طوری تدریس شده که با کمترین تجربه قبلی میتونید با دوره پیش برید و دوره رو تکمیل کنید ولی اگه قبل از شروع این دوره، دوره بلندر از صفر مطلق | مجموعه اول رو ببینید با آمادگی بیشتری میتونید این دوره رو شروع کنید.

حتما میدونید که ما خروجی های شما از آموزش ها رو تو پیج اینستاگرام توت لاین استوری میکنیم و برای اینکه این استوری ها همیشه در دسترس باشند؛ هایلایتی رو به نام ” تمرین” اضافه کردیم. برای ارسال رندرهاتون میتونید با آیدی TutlineSupport@          در تلگرام در ارتباط باشید.

امیدوارم از این ورکشاپ آموزشی لذت ببرید.مثل همیشه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم

مدرسان دوره

مرتضی طهماسبی

خلق یک تصویر سه بعدی همیشه برای من مثل یک معجزه میمونه! اینکه بتونیم ایده هامون رو تو یک دنیای سه بعدی به تصویر بکشیم مثل خلق یک دنیای جدیده... اینجا با هم یاد میگیریم و از خلق دنیای منحصر به فرد خودمون لذت میبریم...

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

profile avatar پارسا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

دمتون گرم واقعا عااااالی بود.

دانشجوی دوره
profile avatar توت لاین ۱۷ مهر ۱۴۰۲

ممنون از فیدبک و نظرت رفیق ❤️

مدرس دوره
profile avatar آرمین محمدی ۷ مهر ۱۴۰۲

کجاست دکمه دانلود؟!

دانشجوی دوره
profile avatar توت لاین ۱۷ مهر ۱۴۰۲

روی “شرکت در دوره آموزشی” بزنید تا ورکشاپ به سبد خرید اضافه بشه و بعد روی ” ادامه جهت پرداخت” بزنید تا دوره به پنل کاربری اضافه بشه .حالا میتونید از قسمت ” دانلود فایل ها” در پنل کاربری به لینک های دانلود دسترسی داشته باشید.

مدرس دوره
آواتار کاربر کاربر مهمان کاربر مهمان ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

لطفا آموزش نحوه طراحی مدل ها ی کم حجم برای بازی های موبایل در بلندر را هم بگذارید…
آموزش های پروژه محور شما عالیه..

profile avatar توت لاین ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

ممنون از فیدبکت رفیق… ایده خوبی برای آموزش میتونه باشه 🙂

مدرس دوره
   شرکت در دوره آموزرشی