پخش آبجکت روی سطوح در بلندر - توت لاین
جلسه مقدماتی ویدیوهای آموزشی
مدرس دوره مرتضی طهماسبی
زمان ویدیو 18 دقیقه
نوشتن نظر کلیک کنید

پخش آبجکت روی سطوح در بلندر

پخش آبجکت روی سطوح با Gscatter

یکی از پرکاربردترین استفاده های سیستم پارتیکل بلندر؛ دستور Scatter یا پخش آبجکت ها روی سطوح بوده و هست. این روش اما در مقایسه با سیستم جئومتری نودز سرعت و قابلیت کنترل کافی رو نداره و با افزایش تعداد لایه ها در پارتیکل سیستم میتونه خیلی سریع به کند شدن ویوپورت و سنگین شدن صحنه منجر بشه!

تو این آموزش درباره افزونه رایگانی صحبت میکنیم که از سیستم جئومتری نودز برای پخش آبجکت ها روی سطوح استفاده میکنه و نکته جالب اینجاست که بدون نیاز به کار با نودها تو محیط جئومتری نودز؛ میتونیم از این سیستم قدرتمند برای پخش آبجکت ها استفاده کنیم. برای دانلود فایل های استفاده شده در  این آموزش، روی باکس “دانلود فایل های این آموزش” کلیک کنید.

امیدوارم از این آموزش لذت ببرید.مثل همیشه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

طراحی لوگوموشن سه بعدی با بلندر

تو این آموزش میبینیم چطور به کمک جئومتری نودز و شبیه سازی فیزیک بلندر یک لوگوموشن جذاب رو طراحی کنیم.

بیشتر بخوانید

ساخت متریال حرفه ای در بلندر

تو این آموزش میبینیم چطور با ترکیب متریال های مختلف در بلندر؛ متریال حرفه ای تری بسازیم.

بیشتر بخوانید

نورپردازی با تکنیک گوبو لایت در بلندر

تو این آموزش می بینیم چطور با استفاده از تکنیک گوبو لایت؛ نور و سایه های صحنه در بلندر رو کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =