انیمیت چمن با جئومتری نودز بلندر - توت لاین
جلسه نیمه پیشرفته ویدیوهای آموزشی
مدرس دوره مرتضی طهماسبی
زمان ویدیو 36 دقیقه
نوشتن نظر کلیک کنید

انیمیت چمن با جئومتری نودز بلندر

انیمیت چمن با جئومتری نودز بلندر

تو این قسمت در ادامه قسمت اول آموزش که چمن رو به کمک سیستم Geometry Nodes مدلسازی و رندر کردیم، حالا باز هم به کمک همین سیستم چمن رو انیمیت میکنیم تا حالتی شبیه به وزش باد رو روی سبزه ها شبیه سازی کنیم.توی بخش ابتدایی این ویدیو من نکات جدیدی رو درباره Geometry Nodes و همینطور attribute ها توضیح میدم و چند مثال جالب رو به کمک نود های جدیدی که به بلندر 2.93 اضافه شده مثل نود attribute Sample Texture و attribute Color Ramp انجام میدیم.

قابلیت های زیادی از جمله تو بخش جئومتری نودز به نسخه جدید بلندر اضافه شده. پیشنهاد میکنم مقاله مهم ترین تغییرات بلندر 2.93 رو از بخش مقالات آموزشی وبسایت ببینید.

امیدوارم از این آموزش لذت ببرید.مثل همیشه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

متریال حرفه ای با تکنیک اج ماسک در بلندر

تو این آموزش میبینیم چطور به کمک اج ماسک متریال های مختلف رو در بلندر با هم ترکیب کنیم و متریال حرفه ای تری بسازیم.

بیشتر بخوانید

نورپردازی با تکنیک گوبو لایت در بلندر

تو این آموزش می بینیم چطور با استفاده از تکنیک گوبو لایت؛ نور و سایه های صحنه در بلندر رو کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید

لوگوموشن با شبیه ساز فیزیک بلندر

تو این آموزش میبینم چطور به کمک شبیه ساز فیزیک بلندر و سیستم Rigid Body یک لوگوموشن جذاب بسازیم.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =

profile avatar وثوق ۵ مهر ۱۴۰۲

سلام.
تشکر از ویدئوهای فوق العاده تون.
این آموزش در دقیقه ۱۲ متوقف میشه و امکان مشاهده بقیه آموزش رو نداریم.