انیمیت چمن با جئومتری نودز بلندر
آخرین بروزرسانی:
انیمیت چمن با جئومتری نودز بلندر
تو این قسمت در ادامه قسمت اول آموزش که چمن رو به کمک سیستم Geometry Nodes مدلسازی و رندر کردیم، حالا باز هم به کمک همین سیستم چمن رو انیمیت میکنیم تا حالتی شبیه به وزش باد رو روی سبزه ها شبیه سازی کنیم.توی بخش ابتدایی این ویدیو من نکات جدیدی رو درباره Geometry Nodes و همینطور attribute ها توضیح میدم و چند مثال جالب رو به کمک نود های جدیدی که به بلندر 2.93 اضافه شده مثل نود attribute Sample Texture و attribute Color Ramp انجام میدیم.
قابلیت های زیادی از جمله تو بخش جئومتری نودز به نسخه جدید بلندر اضافه شده. پیشنهاد میکنم مقاله مهم ترین تغییرات بلندر 2.93 رو از بخش مقالات آموزشی وبسایت ببینید.
امیدوارم از این آموزش لذت ببرید.مثل همیشه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم
سلام.
تشکر از ویدئوهای فوق العاده تون.
این آموزش در دقیقه ۱۲ متوقف میشه و امکان مشاهده بقیه آموزش رو نداریم.