ویرایش نور با Light Groups در بلندر
ویرایش نور با Light Groups در بلندر
یکی از قابلیت هایی که مدت ها از طرف کاربران نرم افزار بلندر درخواست شده بود قابلیتی بود که این امکان رو بهمون بده تا بتونیم بعد از اتمام پروسه رندر، به نورهایی که به صحنه اضافه کردیم تو محیط کامپوزیت دسترسی داشته باشیم و بتونیم ویرایششون کنیم. مثلا شدت نور، رنگ نور رو تغییر بدیم یا افکت خاصی رو تو محیط کامپوزیت فقط به بعضی از نورهای صحنه بتوینم اضافه کنیم.
بالاخره این اتفاق افتاد و حالا تو نسخه بلندر 3.2 به قابلیت Light Groups دسترسی داریم. این قابلیت میتونه فوق العاده تو ادیت و ویرایش رندر و نور صحنه مفید باشه. تو این ویدیو با هم نگاهی به این قابلیت جدید میندازیم و میبینیم چطور میتونیم ازش استفاده کنیم. برای تست قابلیت Light Groups من از خروجی ورکشاپ رایگان از مدلسازی تا رندر استفاده کردم و رندر نهایی این پروژه که با این قابلیت ادیت شده رو میتونید تو تصویر زیر ببینید.
امیدوارم از این آموزش لذت ببرید.مثل همیشه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم
سلام.
تشکر از ویدئوهای فوق العاده تون.
این آموزش در دقیقه ۱۲ متوقف میشه و امکان مشاهده بقیه آموزش رو نداریم.