به قسمت دوم از آموزش ساخت و انیمیت چمن با Geometry Nodes در بلندر خیلی خوش اومدید :)
تو این قسمت در ادامه قسمت اول آموزش که چمن رو به کمک سیستم Geometry Nodes مدلسازی و رندر کردیم، حالا باز هم به کمک همین سیستم چمن رو انیمیت میکنیم تا حالتی شبیه به وزش باد رو روی سبزه ها شبیه سازی کنیم.توی بخش ابتدایی این ویدیو من نکات جدیدی رو درباره Geometry Nodes و همینطور attribute ها توضیح میدم و چند مثال جالب رو به کمک نود های جدیدی که به بلندر 2.93 اضافه شده مثل نود attribute Sample Texture و attribute Color Ramp انجام میدیم. قابلیت های زیادی از جمله تو بخش جئومتری نودز به نسخه جدید بلندر اضافه شده. پیشنهاد میکنم مقاله مهم ترین تغییرات بلندر 2.93 رو از بخش مقالات آموزشی ببینید.
با Geometry Nodes میتونید انیمیشن های جذابی بسازید.من با همین نکاتی که تو آموزش توضیح دادم، یه انیمیشن کوتاه ساختم که میتونید انیمیشن این صحنه رو تو پست زیر ببینید :)
View this post on Instagram
امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.مثل همیشه منتظر شنیدن نظرات شما در پیج اینستاگرام توت لاین هستیم :)