پخش آبجکت روی سطوح در بلندر - توت لاین
جلسه مقدماتی ویدیوهای آموزشی
مدرس دوره مرتضی طهماسبی
زمان ویدیو 18 دقیقه
نوشتن نظر کلیک کنید

پخش آبجکت روی سطوح در بلندر

پخش آبجکت روی سطوح با Gscatter

یکی از پرکاربردترین استفاده های سیستم پارتیکل بلندر؛ دستور Scatter یا پخش آبجکت ها روی سطوح بوده و هست. این روش اما در مقایسه با سیستم جئومتری نودز سرعت و قابلیت کنترل کافی رو نداره و با افزایش تعداد لایه ها در پارتیکل سیستم میتونه خیلی سریع به کند شدن ویوپورت و سنگین شدن صحنه منجر بشه!

تو این آموزش درباره افزونه رایگانی صحبت میکنیم که از سیستم جئومتری نودز برای پخش آبجکت ها روی سطوح استفاده میکنه و نکته جالب اینجاست که بدون نیاز به کار با نودها تو محیط جئومتری نودز؛ میتونیم از این سیستم قدرتمند برای پخش آبجکت ها استفاده کنیم. برای دانلود فایل های استفاده شده در  این آموزش، روی باکس “دانلود فایل های این آموزش” کلیک کنید.

امیدوارم از این آموزش لذت ببرید.مثل همیشه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

متریال حرفه ای با تکنیک اج ماسک در بلندر

تو این آموزش میبینیم چطور به کمک اج ماسک متریال های مختلف رو در بلندر با هم ترکیب کنیم و متریال حرفه ای تری بسازیم.

بیشتر بخوانید

نورپردازی با تکنیک گوبو لایت در بلندر

تو این آموزش می بینیم چطور با استفاده از تکنیک گوبو لایت؛ نور و سایه های صحنه در بلندر رو کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید

لوگوموشن با شبیه ساز فیزیک بلندر

تو این آموزش میبینم چطور به کمک شبیه ساز فیزیک بلندر و سیستم Rigid Body یک لوگوموشن جذاب بسازیم.

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 5 =

profile avatar وثوق ۵ مهر ۱۴۰۲

سلام.
تشکر از ویدئوهای فوق العاده تون.
این آموزش در دقیقه ۱۲ متوقف میشه و امکان مشاهده بقیه آموزش رو نداریم.